Feb 15, 2010

Taaruf

Assalamualaikum pembuka bicara,
salam sejahtera untuk semua,
ukhwah dan harapan membara dalam jiwa,
sebagai pemangkin kejayaan kita bersama.

Bila ampa tengok ja tajuk post ni, mesti ampa terbayang2 geng Bunkface. Pastu siap pantun yg membina semngat ag tu, jenuh peghah pala gk ar kui 3 , 4 pg buta gu ni. orang kata, buah awai tu mencerminkan diri kita yang sebenarnya kan.kan3x.

aku saja delte smua post sblm ni.pasai nk start balik blogging. ak tgk kawan aku wt blog SETAI la plak.kali ini perkataan yg akan ku sering gunakan ialah "SETAi".. padia?
SETAI bukan petai k!!

la ni pn.org pakat dok men facebook ja. dok berlengaih ngn facebook tu..lemaih gak kadang2.tp niat aku men facebook ialah megeratkan silaturrahim.ehehek..ya la tu kan.
kali ni mmg aku bertekad sgguh2 ni nk men blogg spai mncapai matlamat yg sbnaqnya.ya la kot no..kta tgk gena nnti na.

kadang2 men bLog ni, bley wat kta syok sdirik pn ada kan.hmm...macam2.ya la kot no.xpa2!!.syok sdirik xpa.jgn dok syok len sudey. tgk dah ar.nk qja crita pasai diri nih ja ni.huh.buhsan gk kadang2.kk..nk edit sket ni blog nieh.nk boh gmbq2.hahakz.this blog is belong to "Zu". Zu tu nama yg aku syok sdiri ja.hahakz.=)

0 comments:


Blogspot Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Urban Designs