Feb 20, 2010

FAceboOk?



~~~huh.baru post kedua.meremang bulu kaki nk tulis byk2.
www.facebook.com
smua org tahu apa itu FACEBOOK.dulu pakat dok men myspace ngn friendster.
tp dah terbukti skrang FACEBOOK dah amek alih laman sosial plg syok di dunia.kalu patah balik ayat mlayu jad "muka buku" .prasan x?hurm

seriously,

aku mmg ketagih ngn facebook.ni abeh jujuq dah ni.x pnah ag dlm hidup aku rasa camni.
ampa bayang ar. balik ja bilik ka umah ka. tangan ni p pedeghaih tekan button FACEBOOK.
TV pn haram x tgh dah aih. budak2 skolah bley ar tgk TV.hahakz. bg aku objektif aku men natang FACEBOOK ni ialah utk mengeratkan silaturrahim rakan2 yg ada. haha.niat abeh baik dah tu.

tp.spnjng aku dok men ni.kadang2 FACEBOOK ni bg kta negatif yg byk dr positf.tu pndagna aku ja la.bukan da papa pn.ampa byang kalu gmbaq2 yg kurang baik ditonjolkan.mmg memberi negatif pada diri kta ni.

tu yg aku dok qisau tu. ;p..tp smbil2 tu wusha awek cun dlm FB.hahakz.wusha ja.nk ngorat x lepaih kot. malu .ehek =). bila dok pkiaq balik.FB ni wat kta epy gak kadang2 no. dok renyih sorang dpan laptop. gla pa .dok renyih. baru "SETAI"~~

ceit;p.

la ni yg aku tau.smua org dah ada facebook..ngorat pn x pyah mntx no tepon.tny dulu, ada facebook x.?haha..skill2.hahakz..xpa.ikot hampa la nk wat pa pn na.aku x kesah na.jgn kacu idup aku sudey.jnji kta fun ngn natang facebook yahudi kapiaq.pndai yahudi ni dok bg umat islam lagha.

ceit;p

kk.nasihat ak utk ampa, dok elok2 na kat umah.jgn dok melewaq kuat ngt na.jgn dok mgadap Facebook ja na.kalu ampa qasa teringin nk add aku kat facebook. juz type "Cegu Park". den, ampa akan jumpa FB aku."SETAI" x nama aku? ahha.kk.nk p basuh baju sat.BERLEMOIH>argghh


HIDUP KENA "SETAI"!!

0 comments:


Blogspot Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Urban Designs