Feb 23, 2010

Windows 7?


huh.nk cqita mai, aqi ahd qitu aku kantoi ponteng perhimpunan ngn Sir Ali, huh .cuak gak ar sket.tp wat relex je.pastu kna g HEP, kna PAM ngn Pn kamsiah. qasa lega dpt berbincang dgn Pn kamsiah.dya memang memahami diriku.ak saling mluahkan sisa2 prasaan kepadanya., mujur dya phm dan memberi aku semangat untuk terus belajar dan menjadi bakal guru yg berwibawa.zufar like dis!! pastu aku tekad untuk tidak ponteng lagi.memang DOWN kot kna camtu.xpnah ag aku kena camtu..sob=(~~lala. dah2, tu just intro khidupan aku sbg seorang platih guru.byk tui dugaan.yeacht ;p.

kali ni ak nk cqita pasai windows 7.ak post bnda nie pasai aku memang suka gle pkai windows 7, x pnah sjarah hayatku guna windows yg terbaik..memang ringan dan laju berbanding Windows XP.BEST n SETAI. zufar give 10 star..ada sesetangah software x support.tp kbnyakannnya dye support ar.dun worry.try it n feel it.

kalu sape yg pkai vista, tggalkan yew.vista slow k.cepat g format nuh..senang ja, ampa p beli cd wndows 7 di stokis berhampiran, pastu format cam bese, juz follow da instruction.next2. type dye pny serial key.DRIVER x yh install kot.memang siap2 dah ade dalam tu.dya support smua laptop.WOW.memang setai!!

=]

grafik windows 7 memg x leh dsgkalkan ar.memang versetai.ak pn lemah gak sket jantung tgk grafik dye.rase bhgia je.yeacht.geli!!. kalu korang format kat kedai dah 30 wnggit. baik cari kawan2 yg pndai n try search internet to find the method how to install Windows 7.kk.tu ja aku nk cqita.geram !!.setai sgt wndows 7 ni.sumpah aku x mau tukaq dah.tata tutu titi.gudn9 ;]

WIndows 7 SETAI!!~~lalalala

0 comments:


Blogspot Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Urban Designs