Feb 21, 2010

Teluq SetaNggg




wat da ...
tajuk post ni pn dah gempak lolz. setang pn ad tluq ..berlemoih gak no.
stg ampa kata ak mncarut plak.bukan la. teluq setang equal to SNOOKER lolz.
my favourite sport. sumpah mmg x leh tggai. rase nk jolok ja.sedap bunyi "klekak2".
boleh kata tep2 ari ak dok p men natang tu.

ceit ;p..

kira ak start men snuker ni dr form 4. tp skang dah pro sket kot.sket ja.x byk. idola aku kalu kat luaq negara, sapa ag kalu RONnie o Sullivan.kalu kat jitra. idola aku mat black ngn bang G.nk jmpa depa, kna mai jitra dulu na.meh men chong.hahkz.
kawan2 yg slalu ak dok p men sapa ag kalu mat ezany, mat yen, n abg zarul hensem kta.hahkz

kalu balik umah pn, kira wajib ar aku dok lepak kat WAHSEAH.tempat snuker tuh.ceit.mmg buang duit sngguh. dok 5 6 jam pn xpa. tgk meja snuker. tenang ja rasa hatiku ini.huhu..time muda2 ni baru "SETAI" lepak kat snuker.

kadang2 menci gak aku tgk natang tu.tp apakan daya.rakan2 smua melepak di pusat istirehat yg bernama snuker. smpai mak ngn pak pn x larat nk hingaq dah kat aku.kata p men judi la.kalu niat salah, mmg snuker boleh mmbawa ke arah perjudian, tapi kta kna niat baik.juz p men utk fun dan rehatkan minda. tu yg pling setai.

tgk ar, nnt aku kalu ak ad rezeki sket, aku g ar beli cue. galaih sket, fuh , mmg org suspect aku tquih.baru ampa tahwan ngn aku na. ni pax A.K.A zu.bila dok knang kmbali. huh .mmg duit abeh berlambak kat kedai cina tu. huh. tp nk wat camna.i'm addicted lolz wif snuker. boleh terkejang badan x men saqi. time muda2 ni ja men. time mnikah nnt x dak dah la. tggal kenangan.

snuker ni boleh buat kta jadi fokus hampa tau x?kta aim bola tu rapat ja nk bg 'PLOP' trus ke lubang..huh. bosan!!;p

~SNUKER mmg "SETAI"~

0 comments:


Blogspot Templates by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Urban Designs